سوالات متداول

حساب کاربری

1- چگونه باید حساب کاربری بسازیم؟

پاسخ: شما می‏‌توانید از ثبت نام اقدام به پر کردن فیلد های درخواستی نمایید و برای فعال سازی حساب کاربری خود به ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک فعالسازی کلیک فرمایید. ایمیل فعالسازی جهت امنیت خرید شما می باشد.

 

2- ایمیل فعالسازی حساب کاربری برای من ارسال نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link فعالسازی حساب کاربری برای شما ارسال می‏‌شود.

 

3- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

1- آیا برای خرید از توتیا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک محصول را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در توتیا می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

-شرکت در بحث های انجمن

 

2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

3- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، به ما ایمیل بزنید، توجه داشته باشید بعد از ارسال فایل برای شما، به هیچ عنوان هیچ سفارشی تغییر نمیکند.

 

4- برای انتخاب و خرید محصول در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: جهت هرگونه سوال و مشاوره می توانید از قسمت "تماس با ما" پیام خود را برای ما بفرستید.

 

 

پرداخت

 

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: کاربران توتیا می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت توتیا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

 

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت توتیا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

 

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

4- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت توتیا امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. که این امنیت پرداخت شما رو شرکت های زرین پال و پارس پال بر عهده دارند، با وجود این شما نه تنها برای خرید از توتیا که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

 

ارسال سفارشات

 

1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ: به دو صورت صورت می توانید فایل خود را دانلود نمایید، 

- ارسال ایمیل، به طوریکه اگر حجم فایل زیاد نباشد آن به صورت پیوست به ایمیل و یا در صورت حجیم بودن فایل به صورت لینک دانلود برای شما ارسال می شود.

-دانلود از سایت، به طوریکه با نام کاربری و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود می شوید، و آنگاه در بالای صفحه در قسمت "فایل های خریداری شده" می توانید سفارش های خود را ببینید و دانلود نمایید.

 

2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس تعداد سفارشاتی است که در سایت ثبت می شود، و زمان آن ما بین 1 الی 48 ساعت است، ما سعی بر این دارم که در اسرع وقت برای شما فایل را ایمیل کنیم.

 

3- در صورت بازگرداندن لغو سفارش قبل ارسال ایمیل و تحویل فایل مبلغ پرداخت شده چگونه استرداد می‌شود؟

پاسخ: هنگامی که قبل ارسال ایمیل و تحویل فایل شما ایمیل لغو سفارش را برای ما ارسال نمایید، پس از هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

 

روش های پرداخت

شما میتوانید با کلیه کارتهای عضو شتاب و رمز دوم از سایت توتیا خرید نمایید.

زرین پال
زرین پال

روش های پرداخت

 

پشتیبانی تولود